reklama

Úprimní, verní, ochotní – jednoducho nenahraditeľní...

V živote padám, padám a robím chyby, hľadám stratené pocity, kráčam proti davu, očakávam nemožné, niekedy sa prirýchlo vzdávam... Áno, padám. Vždy sa však odrazím od úplného dna a postavím na vlastné aj vďaka nim. Oni menia moje priority. Nezáväzne. Nepredvídateľne. Nechtiac. Sú mojim tieňom aj počas letného dňa bez mráčika na oblohe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám trápnych 20 rokov. Aj keď môj face občas zohaví pár pubertálnych vyrážok, občas sa zatnem ako osol pri nedospelom pokece s rodičmi, nemienim sa vzdať hlasitého počúvania rockovej hudby a tiež trúfalého snívania o kariére umelca, začínam čoraz častejšie uvažovať. Rozmýšľam, prečo radšej nepochádzame zo slona ako z tých škaredých opíc ovešaných blchami, prečo čas tak rýchlo uteká a niektoré chvíle sa nedajú vrátiť späť, prečo svet nechápe vegetariánov, veganov, zatracuje gayov a lesbičky... Proste otázky ťažkého kalibru :D Nedávno som sa však zamyslela nad tou najzložitejšou vecou pod slnkom. Nad S.E.B.O.U.!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


V živote padám, padám a robím chyby, hľadám stratené pocity, kráčam proti davu, očakávam nemožné, niekedy sa prirýchlo vzdávam... Áno, padám. Vždy sa však odrazím od úplného dna a postavím na vlastné aj vďaka nim. Oni menia moje priority. Nezáväzne. Nepredvídateľne. Nechtiac. Sú mojim tieňom aj počas letného dňa bez mráčika na oblohe. Práve nedávne ťažšie obdobie plné očakávaných rozhodnutí mi trochu otvorilo oči, prefúklo hlavu a zaviedlo dlhoočakávaný poriadok. Konečne viem, čo v živote okrem tradičnej rodiny nechcem nikdy NIKDY nikdy stratiť. Sú to práve ONI. Moji priatelia. Nie obyčajní, ale moji. Nie tuctoví, ale jedineční. Nie zmáhaní pretvárkou, ale úprimní. Takí sú moji PRAVÍ priatelia!

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Cítite ten rozdiel medzi slovami môj známy a priateľ? Ak tvrdohlavo presadzujete svoj názor, známy len priblblo prikyvuje a všetko vám dáva za pravdu, trpí tzv. chronickou „negofóbiou“. A priateľ? Ten nemá problém korunovať vás pred všetkými za debila, ak s vami nesúhlasí. Spravili ste hlúposť, pred ktorou ste boli dobre varovaní? Známy vás len uteší otrepanou frázou „Pozri, každý z nás robí chyby...“. Priateľ vám však trochu kruto, no s  dobrým úmyslom dá pocítiť to sklamanie, že ste opäť nedali na jeho slová... A to bolí viac než rozbité koleno či týždenná opica. Ranný príznak namyslenosti? Namiesto slizkého obdivu a závisti známeho radšej...PRÁSK! Priateľské zaucho a vitaj opäť medzi pozemšťanmi...! Chcem tým len upozorniť na to, aké je dôležité vedieť, kto je náš ozajstný PRIATEĽ a kto len známy ZNÁMY.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Ja priateľov nemám. Prekvapení? Žiaden strach, nie som dáka chuderka bez priateľov, ktorá sa zo zúfalstva zhovára s plyšákmi vo svojej izbe, len mám ľudí vo svojom srdci rozdelených do niektorých skupín – známi, spolužiaci, partneri, RODINA... Rozdelených podľa čoho? Podľa stupňa a druhu lásky... Možno vám pripadám strelená ak tvrdím, že priateľov nemám. Tak potom o čom tu celý čas trepem?! Dlho som váhala, premýšľala a hádala sa sama so sebou, kto pre mňa znamená viac, koho postaviť na prvé miesto – či priateľov, alebo rodinu. Počas písania tejto „úvahy“ som si však uvedomila jednu sakra dôležitú vec - mojich ozajstných priateľov v podstate beriem ako moju rodinu... Zbytočné bolo to súperenie, trápenie či výčitky. Áno, beriem si veci dosť k srdcu, mnohým by toto moje polemizovanie pripadalo bezvýznamné a zbytočné. Pre mňa to však znamená veľmi veľa. Akoby som teraz tú obrovskú lásku kdesi vo mne vnútri spojila a bola pripravená ďalej a ďalej ju násobiť, potom rozdávať a taktiež prijímať. Pretože oni mi za to stoja. Pretože kvôli nim som taká, aká som. Pretože oni menia moje priority. Nezáväzne. Nepredvídateľne. Nechtiac...

Veronika Čabinová

Veronika Čabinová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zvládnem toho veľa... No tá skrývačka s vlastným sebavedomím ma už vážne nebaví! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu