reklama

Výber zabudnutých myšlienok - 2. časť ;)

„Snaha tváriť sa šťastne pred ostatnými nás častokrát stojí viac ako zmierenie sa so samotou...“  „Milujem dúhu...pretože je tak krásne farebná, tak energická, tak zriedkavo jedinečná, tak nevyspytateľná, nekonečná... Ja ju však milujem pre niečo iné – živí moju nádej, že svet nie je tak trápne čiernobiely ako sa zdá!“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

„Paradox“

On klamal. Ona ľúbila. On sľuboval. Ona verila. On podviedol , sklamal, vzápätí ľutoval. Ona zničená plakala nad všetkým, čo sľuboval... Láska hrozne bolí, druhá šanca svitá? Do závoja sklamania častokrát je skrytá...

„ Snami pretkané myšlienky víria mi hlavou,

snívam o živote, o živote bez pádov...

Však hnev mi ruky púta, moje krídla láme,

ja túžim vyniknúť, nie skrývať sa v dave!

Čosi vo mne roky bdie, no slepota víťazí.

Schovávam zrkadlo, mám veľký strach zo zrady.

Toľko šancí, toľko možností...a život uteká - šaliem od zlosti!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som ako púčik, čo na slnko čaká,

len, prosím, rýchlo –pomaly sa zmráka...“

„Milujem piatky, keď sedím spokojne unavená v buse a s hudbou v ušiach skrývajúc si tvár za ofinu mám konečne čas LEN PRE SEBA...“

„Darmo mi prstom ukazuješ kam mám ísť... Dobre vieš, že aj tak pôjdem svojou cestou! Hoci častokrát sa ťa po tvrdohlavom blúdení predsa len opýtam na smer. No ja nie som TVRDOHLAVÁ! Len občas potrebujem vedieť, že žijem...“

„ Možno si niekedy pripadáš ako v zlom sne. Možno často blúdiš po slepých uličkách labyrintu života. Kladieš si stále dookola otázku PREČO PRÁVE JA? Mnohokrát s pocitom beznádeje utieraš slzy svojho odrazu v zrkadle. Možno máš pocit, že padáš z útesu a šťastie ti vzalo krídla. A možno NIE! Možno je len tvoja duša beznádejný dobrodruh, ty jej trampoty však zvládaš DOKONALE...“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„ Sú dni, keď sa môjmu odrazu v zrkadle s radosťou vyškieram... Keď sa cítim tak beznádejne nepochopená a smiech sa mi zdá ako jediné „logické“ východisko. Sú však dni, keď naň rúžom túžim napísať obrovským I.D.I.O.T...“

„ Častokrát padám, padám a robím chyby. Hľadám stratené pocity, kráčam proti davu, očakávam nemožné, niekedy sa prirýchlo vzdávam...Áno, padám... No vždy sa opäť postavím vďaka vám, MY FRIENDS!“

Veronika Čabinová

Veronika Čabinová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zvládnem toho veľa... No tá skrývačka s vlastným sebavedomím ma už vážne nebaví! Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu